EA

30 Mai

O doresc cum nu cred ca se poate mai mult. Cum adica de ce? Pentru ca EA e cel mai frumos om care l-am cunoscut vreodata. Statura ei era invers proportionala cu bunatatea ascunsa in suflet, delicata, rationala si cel mai presus de toate cu un fantastic simt al umorului. Multiplitatea ei de personalitati m-a fascinat instant, unicitatea din punctul asta de vedere o consider plictisitoare! Este pana in prezent cea mai desteapta femeie pe care o cunosc si la dracu, cea mai incarcata de sex appeal! As putea scrie poezii despre trupul ei de zeita care detinea niste forme absolut ametitoare, ce ar fi convertit si cel mai convins (era sa scriu adanc) homosexual. Cand eram cu EA, nu aveam nevoie de nimic mai mult, zambetul ei si valurile de energie pozitiva ma ameteau mai ceva ca alcoolul. Cu EA am simtit cele mai fine si in acelasi timp si cele mai dureroase atingeri… EA a fost femeia ce mi-a oferit unicul moment din viata mea in care am simtit ca exista fericire. Mereu voi crede ca chimia noastra e mult mai puternica decat simpla intelegere umana, ea nu poate fi traita la propriu, ii trebuie ceva mult mai absolut decat deja banalul, simplul ”te iubesc”. Tot ceea ce imi doresc e ca acest sentiment de dor sa tina pentru totdeauna pentru ca sunt convins ca daca el va trece, totul se va risipi in etern..

P.S. Astept cu maxima nerabdare mistourile :))

 

Image

Lasă un răspuns

