Generatia cu smartphone si tigara-n gura

23 Feb

Astazi am vazut o realitate. Cruda, ce-i drept. Niste fete de aproximativ 13-14 ani (cu indulgenta) stateau la o scara din minunatul meu cartier. Nimic anormal pana aici ati zice. Insa aceste fete (doua la numar) pe langa faptul ca erau imbracate precum celelalte fetite de pe centura, erau machiate strident si trageau cu pofta dintr-o tigara. Se vedea in privirea lor ca stiau mai mult decat ar trebui, le lipsea cu desavarsire inocenta aceea din ochi. Trecand pe langa ele am inteles si despre ce vorbeau. Despre ce credeti? Baieti, normal! De mentionat ar fi ca toate lucrurile acestea se intamplau in timp ce-si butonau gratios telefoanele, fara a se privi in ochii unei alteia. Atunci am inteles ca ei sunt altfel. Acum sexul, tigara si bautura sunt primordiale incepand cu varsta de 12 ani. E oribil da, dar acesta este cruda realitate. Eu la 12 ani nu stiam de fete, haine de telefoane. Grija mea cea mai mare erau desenele de pe Fox Kids ori Cartoon Network, teava cu gornete ba chiar si fotbalul! Astea erau.

In concluzie eu cred totusi ca n-are sens/rost sa-i aratam asa cu degetul, ci poate sa-i incercam sa-i ajutam. Eu daca viitoare imi voi incerca norocul. Sper sa reusesc..

Lasă un răspuns

