Atentiune, inginerul scrie iarasi!

6 Aug

Ce dor nebun mi-a fost de domnu’ meu blogulet! Prin intermediul dumnealui am reusit sa-mi astern o intreaga paleta de trairi, emotii, sentimente, intamplari din viata de zi cu zi, de chestiuni ce-mi plac mie mult de tot intrun [merge si legat, nu?] mod fin! Renuntand la facebook [definitiv], care era absolut limitat din acest punct de vedere, badaran pot zice, populat de specimene care mai de care [indeosebi meltenasi si pipite] am o stare de degajare, de libertate. In plus mai am la indemana o mica minunatie de care nu ma pot lipsi si anume TUMBLR.

Acestea fiind spuse voi relua activitatea atat cat imi va permite timpul si voi posta iar despre tot si toate. Indeosebi despre mine, despre orgasmicul sport si anume baschet [nu bascket bai balleri analfabeti], despre bodybuilding [hephep], muzica buna, politica [cu greturile de rigoare] si de tot ce imi trasneste prin cap! Sa-i dam drumul! 😉

Lasă un răspuns

