Cacat proaspat

31 Mar

Eram în avion… mă plictiseam… Şi ghici cine se aşează lângă mine?… [Mutu frate] Mă gândesc cum să mă bag în seamă fără să par un fan disperat… şi-mi vine-n cap prenumele lui… Adi… il caut pe Facebook… îi recunosc poza, îi umblu pe profil. Şi văd ce-i place. Ghici ce? Cocaina frate… Ce fac.. Şoptesc ” Băi ce-ar merge o linie acuma” cât să mă audă. Băi şi scoate punga frate… facem 3 liniuţe… ne facem praf… Ne împrietenim şi pe Facebook…

Un răspuns to “Cacat proaspat”

  1. Mary Aprilie 20, 2010 la 15:00 #

    oo daa:))…cu reclama asta s-au inventat o gramada de povestioare de genu`:))

Lasă un răspuns

