Post

24 Feb

1. Banc super genial. Eram pe autostrada.Si ghici cine se aseaza in fata mea?[Sexy Braileanca] Ma gandesc eu cum sa ma bag in seama fara sa par un fan disperat. Si-mi vine-n cap numele ei real Florina. O caut pe Facebook. Ii recunosc poza. Ii umblu pe profil. Si vad ca-i place .Ghici ce?Sexul. Ce fac… Soptesc. „Bai ce-ar merge un oral acuma”. Bai si imi deschide slitu…Se pune sa s**a. Ne imprietenim si pe Facebook. Foarte tare frate!

2.  

Colectie gen.  Camere pline de super adidasi. Binenteles ca sunt si cateva cacaturi dar merge oricum.  Daca as avea „potenta'” financiara ma jur ca as face si eu la fel, insa in cantitati mai decente. 😉 Enjoy!

Un răspuns to “Post”

  1. Bogdanus Februarie 27, 2010 la 18:33 #

    mai tii minte ce criza am avut la bancu asta?!=))))

Lasă un răspuns

