Baschet ‘rustic’

21 Ian

Ieri a avut loc la sala de sport a liceului Titulescu un mic campionat de baschet intre licee, mai sinuos zis pe microcerc. Au participat gazdele,noi(economicu’),Antipa si LSN.  Ceea ce vreau sa subliniez este faptul ca in momentul in care am pasit in sala am simtit ca ametesc si ca traiesc un cosmar. Sala era absolut odioasa fara tusa, fara linia de la 3 puncte, cu ATENTIE cu inel lasat,rupt arcul, in fine fara  conditiile propice desfasurarii unei asemenea competitii. Si normal cum romanul nu se adapteaza ci improvizeaza in urma scandalului facut de catre noi a venit un nene de 60 ani,mecanic care s-a chinuit sa dreaga inelul si apoi sa traseze cu creta linia mea mult iubita de 3 puncte. Cosmarul tindea sa  dureze deorece in primul meci datorita increderii excesive acordate vedetei noastre am pierdut meciul. 22-19.  Apoi ne-am revenit si datorita daruirii am castigat urmatoarele 2 meciuri si implicit ne-am si calificat.

Concluzie. Romania este o tara ce nu acorda atentie deloc sportului in general nu ne comparam nici macar cu vecinii nostrii la acest capitol,ei investesc, se adapteaza, noi..?! Improvizam.

Un răspuns to “Baschet ‘rustic’”

  1. pitzeeh Ianuarie 21, 2010 la 18:05 #

    ZI-LE DOMNU’ OJA:-)

Lasă un răspuns

