Memorable quotes for „House M.D.”

4 Ian

Dr. Foreman: Nivelul de saturaţie cu oxigen e normal.
Dr. House: Nu e normal, are o deviere de 1%.
Dr. Foreman: E în intervalul normal. E normal.
Dr. House: Dacă ADN-ul ei ar avea o deviere de 1%, ar fi delfin.

Dr. House: Vestea bună e că n-o să se plângă că şi-a pierdut mâna dacă nu poate să respire.

Dr. House: Dacă vorbeşti cu Dumnezeu, eşti credincios. Dacă Dumnezeu vorbeşte cu tine, suferi de o psihoză.

Dr. House: Hai să votăm: cine crede că nu-s întreg la cap? Şi cine crede că am uitat un fapt neurologic elementar? Cine crede că există o a treia variantă? (Dr. Chase ridică mâna să voteze.) Foarte bine. Care e a treia variantă?
Dr. Chase: Habar n-am. Aţi întrebat doar dacă cred că există.

Ramona: Ginecologul meu a murit de curând. Era drăguţ. Avea mâini calde.
Dr. House: Acum nu mai are.

Dr. Cameron: Calmantele ar putea produce un orgasm?
Dr. House: Aş vrea eu.

Dr. House: Ştii că se zice că nu poţi trăi fără dragoste? Ei bine, oxigenul e şi mai important.

Dr. Wlison: Eu tratez pacienţi luni întregi, poate chiar ani, nu săptămâni ca tine.
Dr. House: Da, dar eu sunt mai înalt.

Dr. Wilson: Ştiai că ţi-a murit telefonul? Îl pui vreodată la încărcat?
Dr. House: Se încarcă? Eu cumpăram mereu unul nou.

Dr. Cameron: Ce o să facem?
Dr. House: Mă gândeam să vă ascult teoriile, să-mi bat joc de ele, apoi să le urmez pe ale mele. Ca de obicei.

Dr. Chase: Testele arată doar urme vagi de sânge.
Dr. House: Nu putem să nu luăm în seamă sângele doar pentru că e o minoritate. Nu-i aşa, Foreman?

Dr. Cuddy: Ce mai face prostituata ta?
Dr. House: Drăguţ din partea ta să întrebi, avea de gând să se facă directoare de spital, dar nu îi placea să le-o traga oamenilor tot timpul.

Un răspuns to “Memorable quotes for „House M.D.””

  1. dodo Ianuarie 5, 2010 la 13:22 #

    ba ma gandesc sa vizionez si eu serialu asta,e ceva de el ?

Lasă un răspuns

